[ANDROİD] Yandex Handler 7.5.3 Tüm Operatörler


Arkadaşlar sizlere android cihazlarınız için en hızlı ve en yaygın handler uygulamalarından biri olan Yandex Handler'i sunuyorum. Herkesin de bildiği gibi bedava internetin ağa babası diyebiliriz bu uygulamaya. Sizleri bekletmeden hemen uygulamanın linkini vermek istiyorum.  2015 yeni opera handler hizli yeni sürümü apk olarak indir yukle

Hattınızın ayarları şu şekilde olmalı. Turkcell olanlar Turkcell İnternet, Vodafone olanlar Vodafone Live, Avea olanlar ise wap adlı yapılandırma ayarı ile bağlanmalıdırlar.

Yandex Handler MiddleQuery Ayarlı Bedava İnternete Girme Videosunu Seyredin Ve Uygulayın.:)
Video HD Kalitesindedir.


Opera mini Handler Bedava İnternet Hileli Apk İndir


Handler ayarlarına gelecek olursak;

Turkcell için Remove Port işaretli

MiddleQuery: ?@m.turkcell.com.tr

ProxyType: No Proxy
Ve Turkcell Wap Ayarı İle Bağlanıyoruz , internetin keyfini sınırsızca doya doya yaşıyoruz.:)

Vodafone için Remove Port işaretli

Proxy Type: Real Host
Back Query: cep.vodafone.com.tr Proxy Server: cep.vodafone.com veya her ikisine live.vodafone.com.tr yazabilirsiniz live sitesi acildigi icin :)

şeklinde olmalıdır.




Resimde gördüğünüz Yeni Turkcell Handler Ve APN Ayarıdır.


Resimde gördüğünüz Vodafone Live Ayarıdır.
Opera mini Handler Bedava İnternet Hileli Apk İndir

Turkcell'de WAP Kapalılar Turkcell İnternet ile bağlanıyor
Vodafone'da Vflive ile bağlanıyor


güncel handler ayarı 2015,turkcell yandex ayarı proxy ayarları,Vodafone Live Handler Ayarı,aralık yeni ayarlar,2015 handler,ayarı,vflive handler,vodafone yandex handler,opera handler 2015 sınırsız indirme yapma turkcell ve vodafone opera handler 2015
[ANDROİD] Yandex Handler 7.5.3 Tüm Operatörler [ANDROİD] Yandex Handler 7.5.3 Tüm Operatörler Reviewed by Metin Bedir on 03:05:00 Rating: 5

75 yorum:

  1. deneyip görelim

    YanıtlaSil
  2. Gtlwf guLwller ama

    YanıtlaSil
  3. avea yapamıyorum yardım edin bi lütfen kaç gündür ugrasıyorum

    YanıtlaSil
  4. Aveaya olmuyor yardim edin

    YanıtlaSil
  5. Vodafone olmadı

    YanıtlaSil
  6. Whatsapp apn ayarr lütfennn :)

    YanıtlaSil
  7. abi her seyi yapıyom saveye tıklıyom yuklenme yerinde kalıyo

    YanıtlaSil
  8. avea symbian ayarı bilen var mı handler

    YanıtlaSil
  9. beyler turkcell hantler açılmıyor daha once baya kulandım ama simdi acılmıyor kapandımı acaba yeni ayar varsa lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turkcell internet ile baglan real host a m.t-market.com yaz bedava gir

      Sil
  10. ınstaling dio ama dolmuo neden acaba

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  12. Beyler bu handler türkçe değil ki ama krdşm yaa ... :(

    YanıtlaSil
  13. Beyşer bir bilgi vereyim İstanbul Avcılar'dan gönderiyorum m.t-market.com adresi herkesde çalışmayabilir. Bunun için tcll.im adresini kullanabilirsiniz market adresi yerine :D Bu arada proxy server e yazılıyor bu :D

    YanıtlaSil
  14. beyler benimki error veriyo ne yapabilirim önceden sorun yoktu akbank adresiyle giriyodum şimdi error veriyo ( AVEA )

    YanıtlaSil
  15. Neyi anlamadın videolu anlatım yapılmış?

    YanıtlaSil

Yorum Kuralları

1. Her yorum gönderen kişi, kendi gönderdiği yorumdan sorumlu olmaktadır.

2. Yazı ile herhangi bir ilgisi bulunmayan yorumların onaylanmadığını belirtmek isteriz.

Blogger tarafından desteklenmektedir.